- 803 Views
- JobExpress.pl
- 23 lutego 2021
- Firmy i usługi
Chyba każdy z nas zna ten portal. Jest jednym z najczęściej odwiedzanych portali społecznościowych na świecie. W pierwotnej wersji miał ułatwić utrzymywanie kontaktów że znajomymi że szkolnych lat. Obecnie jest z powodzeniem wykorzystywany do promocji osób, towarów i usług. Zastanówmy się jednak, czy jakie są rzeczywiste korzyści i i zagrożenia reklamy na Facebooku.
Korzyści
Kluczową korzyścią jest bez wątpienia możliwość wykorzystania zasięg tego portalu. Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że korzysta z niego 90% ludzkości. Oczywiście wliczając w to tzw. konta fejkowe. Zakładają je głównie osoby, które chcą zachować anonimowość, a przy tym mieć dostęp do treści na tym portalu. Facebook oprócz profili społecznościowych, składa się też że stron konkretnych marek czy informacyjnych. Tworzone są również grupy tematyczne, np. fanów sportu, filmów, seriali, konkretnego jedzenia. Gdy tylko ktoś kliknie sławetnego kciuka w górę, czyli da lajka, w aktualnościach jego profilu pojawi się po jakimś czasie tematyczna reklama na Facebooku. Nie bez znaczenia są także hasła, jakie użytkownicy wpisują w wyszukiwarce Facebooka. To potężne narzędzie, które pozwala szybko wyłowić krąg osób, zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą.
Zagrożenia
Warto poruszyć tu kwestie zabezpieczeń i ustawień prywatności. Z pewnością nie jest to portal do publikacji wrażliwych danych, czy poważnych rozpraw naukowych. Treści stosunkowo łatwo skopiować, a stąd już prosta droga do plagiatu czy różnorakich przeróbek oryginału. Ostatnio często zdarzają się też ataki hakerskie. Ich skutkiem jest najczęściej skasowanie pierwotnego profilu i konieczność założenia nowego. Dlatego nie warto traktować Facebooka, jak repozytorium danych. Łatwo możemy bowiem stracić owoce naszej ciężkiej pracy. Musimy też liczyć się z tym, że konkurencja może stworzyć profil łudząco podobny do naszego. Oczywiście takie sytuacje należy niezwłocznie zgłaszać administratorom portalu. Jeżeli zignorujemy taki profil, może to zaszkodzić naszej wiarygodności w oczach klientów.
Skorzystaj z pomocy profesjonalisty
Facebook to bez wątpienia potężne narzędzie marketingowe. Jednak jak w przypadku każdego narzędzia, trzeba wiedzieć, jak się nim prawidłowo posługiwać. Pozwoli nam to zaoszczędzić nerwy oraz pieniądze. Dlatego warto rozważyć powierzenie stworzenia i prowadzenia naszej strony specjalistom. Dzięki temu mamy dużo większe szanse na uniknięcie zagrożeń i maksymalizację zysków. Specjaliści typu Mama Marketing dbają o to, by zrealizować wyznaczone cele.
- 12 listopada 2024
Zarobisz MILION na Forex w 21 dni!
- 8 października 2024
Procenty w matematyce – jak je obliczać i gdzie je wykorzystać?
- 20 września 2024
Ekologiczne i zrównoważone praktyki w biznesach rodzinnych
- 6 września 2024
Operator maszyn budowlanych – jak zacząć?
- 2 września 2024
Jak oszczędnie wybrać materiały budowlane do swojego projektu?
- 5 lipca 2024