JobExpress.pl
  • Praca i kariera
  • Nauka
  • Handel
  • Podatki
  • Firmy i usługi
  • Inwestycje
  • Bankowość
  • Szkolenia
Praca i kariera
  • 1203 Views
  • JobExpress.pl
  • 26 marca 2020
  • Praca i kariera

Temat podwyżki bardzo emocjonuje wszystkich pracowników oraz niekiedy potrafi spędzać sen z powiek pracodawcom, którzy często jak ognia unikają nieprzyjemnego tematu. W tym artykule mamy jednak kilka porad dla pierwszej z wyżej wymienionych grup.

Jak zacząć?

Pierwszym krokiem do realizacji naszego celu związanego z awansem w miejscu pracy jest podjęcie decyzji i konsekwentna jej realizacja. Bardzo wiele osób rezygnuje ze swojego planu lub zwyczajnie nie wyraża wprost oczekiwań względem przyszłej kariery.

Warto również przemyśleć naszą strategię oraz wyróżnić punkty, które chcemy poruszyć podczas takiej rozmowy, aby cały proces przebiegł sprawnie i stanowczo. Także właściwy czas i miejsce do odbycia konwersacji z szefem nie jest bez znaczenia. Komfortowe dla obu stron miejsce spotkania i wystarczająca ilość czasu zagwarantują nam, że negocjacje nie zostaną zakłócone lub przerwane.

Podwyżka = pieniądz?

Mówiąc o podwyżce najczęściej przed oczami mamy wizję naszego konta zasilonego o dodatkowy zastrzyk gotówki, ale niekoniecznie musi tak być. Nasz status w pracy może się poprawić na wiele różnych sposobów, a jednym z nich jest na przykład inwestowanie w rozwój samego pracownika. System dofinansowań wszelkiego rodzaju edukacji, szkoleń, certyfikowania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych może okazać się znacznie korzystniejszy. Pieniądze są bowiem ulotne, pojawiają się i znikają z naszego portfela, ale wzrost konkretnych umiejętności potrzebnych na rynku pracy zwiększy naszą wartość oraz podniesie konkurencyjność, a tego nie jesteśmy w stanie utracić.

Świetną alternatywą dla tego rodzaju docenienia pracownika, który niezbyt dobrze czuje się w gorsecie firmowego harmonogramu, jest zaproponowanie elastyczności w obowiązkach. Przedsiębiorstwa, dla których ważna jest skuteczność, a nie liczba godzin spędzonych dziennie w biurze z całą pewnością rozważy taką opcję. Tutaj możemy dołączyć także home office, czyli pracę wykonywaną z zacisza własnego domu, co idealnie godzi nasze zobowiązania służbowe, domowe, a także pozwala oszczędzić wiele czasu związanego z dojazdami.

Previous Posts Instrumenty finansowe: Czym są obligacje?
Next Posts Jakie artykuły można wysyłać w przesyłce kurierskiej?

Leave Your Comment

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Najnowsze artykuły
Biuro do wynajęcia w Krakowie – jaką lokalizację wybrać?
  • 14 kwietnia 2025
Biuro do wynajęcia w Krakowie – jaką lokalizację wybrać?
Pozycjonowanie lokalnego biznesu – klucz do sukcesu w Twoim mieście
  • 30 grudnia 2024
Pozycjonowanie lokalnego biznesu – klucz do sukcesu w Twoim mieście
Założenie księgi wieczystej – krok po kroku
  • 20 listopada 2024
Założenie księgi wieczystej – krok po kroku
Zarobisz MILION na Forex w 21 dni!
  • 12 listopada 2024
Zarobisz MILION na Forex w 21 dni!
Innowacje w ekologii: Jak przydomowe oczyszczalnie ścieków rewolucjonizują zarządzanie wodą
  • 20 października 2024
Innowacje w ekologii: Jak przydomowe oczyszczalnie ścieków rewolucjonizują zarządzanie wodą
Procenty w matematyce – jak je obliczać i gdzie je wykorzystać?
  • 8 października 2024
Procenty w matematyce – jak je obliczać i gdzie je wykorzystać?
Ekologiczne i zrównoważone praktyki w biznesach rodzinnych
  • 20 września 2024
Ekologiczne i zrównoważone praktyki w biznesach rodzinnych
Operator maszyn budowlanych – jak zacząć?
  • 6 września 2024
Operator maszyn budowlanych – jak zacząć?

© jobexpress.pl