Najnowsze
#JAK DŁUGO PRZETRWAJĄ APTEKI STACJONARNE? #EMERYTURA POD KONTROLĄ – IKE, IKZE I PRACOWNICZE PLANY #PREZENTY ŚWIĄTECZNE PRZEZ INTERNET – OSZCZĘDZASZ CZAS, PIENIĄDZE I ZDROWIE #GLOBALNE OCIEPLENIE – CZY CZEKA NAS ZAGŁADA? #CO TO SĄ PODATKI I KTO TRACI NA DECYZJACH RZĄDU? #BUDOWA ZARZĄDZANA PRZEZ GENERALNEGO WYKONAWCĘ #JAK WYBRAĆ DOBRY FUNDUSZ INWESTYCYJNY? #Jak ustrzec się przed spiralą kredytową? #CZY WARTO ZATRUDNIĆ AGENCJĘ NIERUCHOMOŚCI? #Kredyt hipoteczny na mieszkanie.
JobExpress.pl
  • Praca i kariera
  • Handel
  • Podatki
  • Nauka
  • Firmy i usługi
  • Inwestycje
  • Bankowość
  • Szkolenia
Praca i kariera
  • 404 Views
  • JobExpress.pl
  • 26 marca 2020
  • Praca i kariera

Temat podwyżki bardzo emocjonuje wszystkich pracowników oraz niekiedy potrafi spędzać sen z powiek pracodawcom, którzy często jak ognia unikają nieprzyjemnego tematu. W tym artykule mamy jednak kilka porad dla pierwszej z wyżej wymienionych grup.

Jak zacząć?

Pierwszym krokiem do realizacji naszego celu związanego z awansem w miejscu pracy jest podjęcie decyzji i konsekwentna jej realizacja. Bardzo wiele osób rezygnuje ze swojego planu lub zwyczajnie nie wyraża wprost oczekiwań względem przyszłej kariery.

Warto również przemyśleć naszą strategię oraz wyróżnić punkty, które chcemy poruszyć podczas takiej rozmowy, aby cały proces przebiegł sprawnie i stanowczo. Także właściwy czas i miejsce do odbycia konwersacji z szefem nie jest bez znaczenia. Komfortowe dla obu stron miejsce spotkania i wystarczająca ilość czasu zagwarantują nam, że negocjacje nie zostaną zakłócone lub przerwane.

Podwyżka = pieniądz?

Mówiąc o podwyżce najczęściej przed oczami mamy wizję naszego konta zasilonego o dodatkowy zastrzyk gotówki, ale niekoniecznie musi tak być. Nasz status w pracy może się poprawić na wiele różnych sposobów, a jednym z nich jest na przykład inwestowanie w rozwój samego pracownika. System dofinansowań wszelkiego rodzaju edukacji, szkoleń, certyfikowania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych może okazać się znacznie korzystniejszy. Pieniądze są bowiem ulotne, pojawiają się i znikają z naszego portfela, ale wzrost konkretnych umiejętności potrzebnych na rynku pracy zwiększy naszą wartość oraz podniesie konkurencyjność, a tego nie jesteśmy w stanie utracić.

Świetną alternatywą dla tego rodzaju docenienia pracownika, który niezbyt dobrze czuje się w gorsecie firmowego harmonogramu, jest zaproponowanie elastyczności w obowiązkach. Przedsiębiorstwa, dla których ważna jest skuteczność, a nie liczba godzin spędzonych dziennie w biurze z całą pewnością rozważy taką opcję. Tutaj możemy dołączyć także home office, czyli pracę wykonywaną z zacisza własnego domu, co idealnie godzi nasze zobowiązania służbowe, domowe, a także pozwala oszczędzić wiele czasu związanego z dojazdami.

Previous Posts Instrumenty finansowe: Czym są obligacje?
Next Posts Jakie artykuły można wysyłać w przesyłce kurierskiej?

Leave your Comments

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Najnowsze artykuły
Stół drewniany na wymiar – jakie daje korzyści?
  • 21 stycznia 2021
Stół drewniany na wymiar – jakie daje korzyści?
Pozycjonowanie sklepów internetowych Norwegia – dlaczego to takie ważne?
  • 10 stycznia 2021
Pozycjonowanie sklepów internetowych Norwegia – dlaczego to takie ważne?
Firma windykacyjna- czy dzięki niej możemy otrzymać swoje pieniądze od dłużnika?
  • 1 stycznia 2021
Firma windykacyjna- czy dzięki niej możemy otrzymać swoje pieniądze od dłużnika?
Zegarek z telefonem dla dzieci – na jaki się zdecydować?
  • 23 grudnia 2020
Zegarek z telefonem dla dzieci – na jaki się zdecydować?
Nowe czy używane laptopy – co się bardziej opłaca?
  • 15 grudnia 2020
Nowe czy używane laptopy – co się bardziej opłaca?
Dekoracje do pokoju dziecka – jak ozdobić ściany?
  • 15 grudnia 2020
Dekoracje do pokoju dziecka – jak ozdobić ściany?
Dystrybucja drzwi Barański – pielęgnacja drzwi drewnianych
  • 15 grudnia 2020
Dystrybucja drzwi Barański – pielęgnacja drzwi drewnianych
Zabezpieczenie majątku – co trzeba wiedzieć, aby zatroszczyć się o bliskich?
  • 9 grudnia 2020
Zabezpieczenie majątku – co trzeba wiedzieć, aby zatroszczyć się o bliskich?

© jobexpress.pl